Wednesday 21 September 2011

SAYA KECEWA DENGAN SIKAP DIA....

saya amat kecewa dengan sikap dia...terlalu dingin dan sukar dibawa berbincang...walaupun berkali saya memujuk dan berusaha...dia tetap memberi reaksi yang sama......akhirnya saya rasa saya harus mengambil keputusan mendiamkan diri buat sementara waktu..........saya pohon sesungguh hati agar Allah bagi saya kekuatan.....
saya sungguh kecewa...dan dalam itu saya amat pasrah dan terus pasrah...apa yang saya rasa ialah ingin berada di tikar sejadah lama-lama supaya saya rasa kuat....
saya ingin dekat dengan Tuhan agar saya tidak kesedihan dan terus tabah hadapi apa jua kemungkinan dan keberangkalian............
saya tahu lelaki amat egois dan mungkin masing-masing memerlukan masa untuk mencari diri sendiri..........
yang pasti saya harus KUAT..............

No comments:

Post a Comment