Sunday 16 March 2014

KENAPA SAYA KATA AWAK MEMPERMAINKAN SAYA...

Saya dimarahi dan dibenci kerana saya dituduh menuduh abang mempermainkan saya...dan saya tidak sempat menulis sebab-sebab sebagai bukti yang menunjukkan saya dipermainkan....kini setelah hampir 6 tahun termasuk semasa ada hubungan dan selepas itu...saya mempu menulis segalanya...sebelum terlambat...

Mengapa saya kata awak mempermainkan saya :

1. STATUS HUBUNGAN KITA

Hubungan kita berjalan dalam suasana penuh rahsia...saya tidak dibenarkan bercerita kepada kawan-kawan apatah lagi adik beradik saya...saya perlu merahsiakan..abang juga sama...sehingga abang tergamak cakap "kalau boleh tak nak mak tahu".....dan saya tidak dibenarkan jumpa abang di khalayak ramai walaupun kita juga berjumpa diliuar.....sungguh saya tak faham....saya tidak dibenarkan add FB pada mulanya tapi boleh setelah beberapa lama dari itu...saya tak boleh mnulis kata-kata yang boleh memberikan adik beradik saya tahu  tentang kita....sungguh rahsia...atas satu sahaja alasan : STATUS ABANG SEBAGAI KADI DAERAH....

hakikatnya bila saya renungkan...status hubungan begitulah menjadikan abang senang dan mudah membuang saya..abang mempermainkan saya dan menjadikan saya tempat mengisi masa dan kekosongan abang di sini...

Ohhhh saya bagai tak mampu menulis lagi...inipun sudah pedih....


2. UCAPAN YANG MENJENGKELKAN..

agakanya sudah menjadi kebiasaan lelaki seperti abng menggunakan perkataan-perkatan "sayang" "rindu" "abang sayang" "enti sorang sahaja"."muahhhh".....menjadi biasa pada lidah abang...saya terpesonan dengan kata-kata tipu semua itu..sungguh tertipu..hanya mainan kata-kata sahaja yang tiada maksud jujur...
sampai hati abang...sungguh sampai hati...pedih hati saya...tergamak kita semada agamawan mempermainkan sesama kita dengan begini....sungguh tergamak....

3. CERITA LUCAH

Abang..saya selalu terbaca..apabila lelaki itu tidak menghormati wanita dia selalu akan bercerita hal-hal lucah dan kurang sopan dengan wanita itu....

4. BAWA 2 WANITA BERSAMA BERCUTI

inilah yang membuatkan saya rasa betul2 mempermainkan saya...saya tercabar kesetiaan saya dan keikhlasan saya...saya menanti abang di Malaysia....berharap abang setia di sana...tapi yang terjadi sebaliknya....saya sungguh2 merahsiakan hubungan kita kerana nama baik abang...tapi hakikatnya abang memperbodohkan saya...abang menipu saya..abang manusia hipokrit yang mempunyai watak yang berbeza di tempat berbeza...inilah punca pergaduhan besar antara kita..abang betul2 mempermainkan saya....saya sungguh letih kita bimcangkan hal ini....

5. SELALU MUNGKIR JANJI

sangat selalu..

6. TAK HORMAT DUIT RINGGIT DAN BARANGAN SAYA

saya bukan manusia berkira...tapi abang langsung tiada hormat pada harta benda saya....kisah kain baju peunjabi sangat menyayat hati saya....sungguh2

7. KATA-KATA KASAR

saya biasa diberi kata "meghela..menggatal...dan segala kata kasar lagi...

perlukah habis plot ini....

8. KATA PUTUS DARI ABANG....

cukuplah semua itu menajdikan saya faham..abang benar-benar


MEMPERMAINKAN SAYA....terima kasih abang....


pedihnya....sangat pedih...kini saya memperolehi keputusan saya...semua yang berkait hutang ini...dibayarlah diakhirat...saya tak mampu lagi...cukuplah 3 tahun dan 4 tahun saya bertahan...

No comments:

Post a Comment