Thursday 13 March 2014

BENAR CINTA ITU BUKAN MEMILIKI...

telah lama aku tidak menulis..dan aku tidak tahu betapa sarat yang terkandung dalam hatiku...untuk ku luah dengan penuh rasa...
akhirnya aku menerima berita abang bertukar..tanpa memberitahu aku..tanpa memaklumkan aku...seakan tiada siapa pun yang penting di sini pada dia...
aku rasa cukup sebak..rupanya aku tak pernah penting dalam dirinya..tak pernah ada ruang untuk aku dalam lipatan sejarah persahabatannya...
aku sungguh sebak..sehingga hari aku menulis ini pun aku masih menahan sebak yang amat sangat...r

KENAPA AKU SEBAK:
1.KERANA AKU SEDAR AKU DIBUANG BENAR DIBUANG DALAM LIPATAN HIDUPNYA..
2.LANGASUNG DIA TIDAK MEMAKLUMKAN AKU...AKU MEMBUANG WAKTUKU YANG TERLALU LAMA DI SINI UNTUK DIA...
TAPI INILAH DIA...DIA YANG PERNAH AKU SAYANG...YANG PERNAH AKU SERAH SELURUH HATIKU...

OHHH KEJAMNYA KAMU ABANG..BARU AKU TAHU DIA SANGAT KEJAM UNTUKKU....AKU HARUS MELEPASKAN DIA PERGI DARI HIDUPKU...

No comments:

Post a Comment