Monday 8 July 2013

RAMADHAN INI AKU LALUI TANPA DIA LAGI...

Dulu 5 tahun yang lalu, Ramadhan aku dalam kesedihan dan kesepian...tapi kali ini lebih teruk daripada hari ini.....setiap kali aku solat dalam sujud dan rukuk ku..aku panjatkan doa..agar aku bertemu insan yang aku sayang....akhirnya aku tertipu dengan doa dan sangkaanku...dia ke sini pada Ramadhan itu...akhirnya Ramadhan seterusnya kami lalui dengan pelbagai kenangan..

Ramadhan pertama : awal pengenalan, abang p KL beli kasut siap hantar imej bagi aku
Ramadhan kedua : dating dan sellau sangat gembira
Ramadhan ketiga : pergaduhan akibat peristiwa Paris
Ramadhan empat : sering bergaduh dan selalu bergaduh

akhirnya tiada lagi Ramadhan untuk kami bersama

kali ini...biarkan aku lalui Ramadhan sendirian..biarlah aku cuba sedayaku menghilangkan rasa dihati,.....inilah takdir yang mungkin ada hikmah yang belum aku lihat hari ini...biarlah segalanya berlalu...pewdih sangat..amat sangat
terllau banyak yang tidak adil untuk aku.....sudahlah...biarlah ia berlalu....

No comments:

Post a Comment