Tuesday 14 August 2012

Antara Ramadhan dan ketibaan Syawal....

sudah lama aku tidak menjengah diruang ini...menulis sesuatu yang dapat melepaskan rasa tak tertanggung di dada.....
Ramadhan yang tiba membuatkan aku amat pilu dan sayu,...apalah termampu....
aku pilu bila Syawal yang tiba...aku keseorangan lagi....
aku teringin sangat hidup ini ditemani...mungkin aku belum terbaik untuk semua tu....aku teringin sangat menerima pemberian dari org yang aku sayang....tapi bukan aku tak ikhlas...ada kala aku teringin amat sangat.....Oh Tuhan mengertilah segala rintihan hati ku......
sedih....aku berusaha tapi aku tidak berjaya...aku harus tabah dan terus tabah.......
kesepian dan kesunyian inilah yang menghambat aku....aku selalu menitiskan air mata...aku ingin gembira...tapi apa daya........bukan kehendak aku....
hari raya aku lalui keseorangan...sangat kesepian.......aku harus tabah...bilakah datang Syawal yang aku akan ditemani orang yang aku sayang...

No comments:

Post a Comment