Monday 1 August 2011

SEDIH...................

mungkin salah aku...cara approach aku pada abang...aku memang tak tahan menahan dalam hati apa yang aku lihat...aku sangat terkejut...pelbagai persoalan bermain di fikiranku......
aku marah amat pada abang...aku serang habis-habisan dalam sms aku...aku tahu abang amat marah...tapi sebab mungkin abang menghormati aku sebagai wanita...abang banyak diam...setiap sms hanya ringkas sahaja...sekadar menjawab soalan aku semata...aku tahu kata-kata dan tuduhan aku berbekas di hati abang....tapi apa daya....
fahamkah abang...tentang rasa hatiku....tapi apa nak buat..kerana aku wanita yang punya hati yang amat dalam...aku jugalah yang mengalah.....kerana apa...mungkin kerana sayang....mungkin............
dan aku hanya melihat segalanya....menanti sahaja..apakah ini tanda bahawa ini yang memang ditakdirkan....tiada dapat dibaiki lagi untuk masa-masa akan datang.......
aku sangat sedih....sedih yang aku tak tahu nak baeritahu abang bagaimana??????.....aku pendam sahaja..habis sangat aku menangis pilu...terlalu pilu...tapi abang takkan mengerti apa-apa...............
abang.....harus kau tahu aku kecewa..aku trekejut..aku rasa bersalah..tapi apa aku nak buat....bekas luka hatiku tak lagi sembuh....aku mungkin tak mampu membuang luka dalam hatimu.....
KITA MUNGKIN SAMA-SAMA TERLUKA.......atau ini petunjuk benar dari Tuhan untukku...................

No comments:

Post a Comment