Saturday 13 August 2011

aku harus lalui..................

aku amat berharap tiada siapa membaca tulisan aku di sini............aku hanya mahu menulis melepaskan rasa hati ku sahaja............
hari ini aku juga sedih....tapi aku harus lawan...kata org ini tempoh bertenang...macam-macam akan jadi.......tadi tangan aku lenguh sangat...tapi aku harus lawan supaya air mata aku tak mengalir.........sedihnya....aku ingin jadikan hari ini hari paling gembira........tapi sampai saat ini aku belum bisa senyum ketawa...
maka Ya Allah akhirkanlah semua ini........berilah sinar bahagia buat aku...........harapan ku yang satu...............hanya engkau Tuhan yang boleh meleraikan semua.........aku hanya mampu menggandakan usaha...
izinkan Tuhan...........aku merayu................

No comments:

Post a Comment