Sunday 24 July 2011

sesekali hatiku terguris...................

engkau tak pernah pedulikan...tak pernah kau tanyakan.....tapi aku harus kuat dan tabah....apa guna aku mencintaimu...tapi tak pernah kau hargai semua itu...hatiku yang terguris luka...pernah kah kau fahami...aku hanya mampu berserah...hanya air mata menjadi teman meluahkan segala....terlalu berat untuk aku hadapi semua ini...aku amat berharap semua awan mendung ini berakhir dalam hidupku..............aku amat berharap semuanya berakhir...........................aku tak mampu...tapi Allah terus mengujiku...terus menerus menguji......aku tak mampu.....hanya aku mampu bersabar dan terus bersabar menghadapi segalanya....ingin aku benci...tapi aku tak berdaya...apa harus aku buat...aku kelam...sangat2 kelam...

No comments:

Post a Comment