Tuesday 26 July 2011

HANYA KERANA AKU......................

dari semalam aku terasa amat kecewa.....tapi apa daya..kerana aku menyayangi dan menanti pada insan yang tak pernah menghargai aku............sebab itu aku dibiarkan begitu...menunggu jawapan dan tiada aku temui................haruslah aku redha sahaja...apa lagi usaha atau daya yang boleh aku lakukan...........aku harus redha sahajalah...........
apa daya...mungkin benarlah kata sahabatku: " hanya lelaki soleh yang dapat memahami misi dan visi kita...dapat menghargai hati dan perasaan kita...........hanya lelaki soleh sahaja.....begitulah..............
aku mengenepikan maruah dan harga diriku.....aku cakap je pada dia ...aku kecewa dengan sikapnya...tapi apalah daya...dia buat bodoh sahaja...terus buat senyap dan bodoh...........
SEDIHNYA AKU.....................sangat sedih................

No comments:

Post a Comment