Monday 25 July 2011

BERBAGAI RASA.....

semalam aku merasa sangat hiba...terlalu sedih...aku tidak mampu menahan segala perasaanku lagi......aku benar-benar sukat mengwal rasa sedih dalam hatiku....aku menangis sepanjang hari hingga ke malam...antara rasa rindu dan sayang...geram dan kecewa serta cemburu...aku gagahi juga....
aku bangun mengadap Tuhan...moga Kau fahami segala yang aku rasai...dan berikanlah aku kekuatan......
saat aku lemah...beberapa kawan-kawan yang aku hubungi tidak jemu-jemu memujuk aku...hingga akhirnya aku ketawa sendiri...aku berjaya memotivasikan diriku sendiri...........
terselinap bagai ditusuk sembilu...rasa rindu yang amat dalam...ntah...aku sukar untuk mengawalnya....
rindu yang dalam sangat...tapi berjauhan....apalah daya......hanya aku merasa rindu itu...bukan dia atau sesiapa....dengan rindu yang dalam...aku merasakan semakin dalam kasihku untuk dia...terlalu dalam...tapi sedalam mana pun aku...hanya menanti doa bersambut dan rindu kasih bertaut...jawapannya di sisi Tuhan....
Oh Tuhan..andai kasih sayang ini bukan kerana dan untukMu....ambillah dari hatiku...ambillah dan campakku dengan rasa penuh harap kepadaMu.....
aku amat merindu dan peritnya derita rindu ini......ku kembalikan rindu itu pada rasa dan aku terus pasrah....
SELAMAT KEMBALI.....hanya itu mampu aku harapkan......segalanya milik Tuhan.....

No comments:

Post a Comment