Saturday 9 July 2011

AKU DAN PERMINTAAN...........

aku termalu sendiri..aku juga rasa bersalah..kerana cemburu..aku warning abang....dan minta abang delete gambar...abang tunaikan...tp aku pulak rasa bersalah kat abang....ntah la....
tadi aku dengar sesi motivasi....antara yang menarik.....motivator tu kata...memang minda kita kuat utk menyimpan semua kenangan pahit dan tak elok walapun dah lama kejadian itu berlaku...tp semua itu telah berlaku...kenapa kita rosakkan hari2 selepas kejadian itu dengan ingatan buruk tersebut hingga terjejas kebahagian hidup kita...betul3...aku sangat setuju...aku akan maafkan semua kenangan buruk dengan abang..aku tak nak simpan dalam hati apatah lagi berdendam.................maafkan ya abang...Allah sayangkan kita harapnya....

No comments:

Post a Comment