Saturday 23 July 2011

aku amat terasa...

ntah mengapa...dr semalam aku ingin menitiskan air mata..rasanya aku sudah lama tak menjadi begini...aku sangat pilu terasa dalam hati.....amat terasa bahang dalam hatiku......semua adalah ujian besar untukku...aku sangat sensitif dan terlalu sensitif..terasa hiba dan pilu............aku hanya mampu menangis atas semua takdir ini...sangat terasa pilu dalam hatiku ini.....aku terasa benci...terasa cemburu amat sangat...inikah ujian dan dugaan..apakah sebenarnya yang cuba ditakdirkan untukku........terasa amat pilu dalam hatiku ini...tapi apa daya dan mampuku...terima sahaja dengan hati yang amat pedih ..........amat pedih dalam hatiku ini.......pedih amat dalam......luka yang amat dalam...apalah dayaku....hanya wanita yang berdiri jauh...menanti dan terus menanti takdir suci..anugerah Rabbani...............

No comments:

Post a Comment