Tuesday 19 April 2011

Kita Milik Tuhan

semalaman aku berfikir...ya mungkin benar kata-kata rakan serta sahabatku...aku harus melepaskan dia..merelakan dia bukan tercipta untukku...aku kuatkan hati...dalam baris tilawahku..aku berdoa agar Allah mengambil kembali kasih sayang dan cinta aku pada dia...ambillah Tuhan dan kasihanilah aku..gantikan dengan yang lebih baik dari dia untukku........lepaskan dia dari dalam harapanku...dia insan baik tapi bukan terbaik untukku...aku harus relakan...perlu relakan...
tika malam aku rebahkan tubuhku di perbaringan..aku berbisik ke dalam hatiku...lepaskan dia...lepaskan dia dari harapanku...walau kekadang bisikan syaitan menjelma agar aku tidak mudah mengalah...sudah hampir 3 tahun..lamanya tempoh...untuk apa lagi aku menanti....
Kini aku hanya menanti agar Allah gantikan yang terbaik..aku pulangkan padaMu Tuhan..kerana dulu aku memaksaMu menemukan aku dan dia..untuk menumpang kasih saudara...menjalinkan ukhuwaah dengan harapan agar trebuah cinta hanya keranaMu.....
Ya Allah kuatkanlah hatiku dan gantikanlah cinta dalam hatiku dengan cinta hanya padaMu
aku terima aku gagal lagi kali ini...tapi harapku hanya satu....bantulah aku...aku kesunyian dan kesepian...gantilah teman dihati yang mencintai aku keranaMu....
abang..ku sayang padamu..aku ingin memilikimu..menjalani kehidupan berdua...tapi engkau tidak diciptakan untukku.....
kita semua milik Tuhan......

No comments:

Post a Comment